Önmagában a Google hirdetés kevés

Önmagában a Google hirdetés kevés

Még mindig nem tért teljesen magához a hazai reklámpiac, egyelőre a rövid távú szemlélet és kampányok a jellemzőek, a márkaépítésre kisebb hangsúlyt helyeznek a hirdetők. Egyre globálisabbá válik a kommunikációs szolgáltatások piaca, amin belül a hazai ügynökségeknek is meg kell találni erősségeiket, és be kell kapcsolódniuk a nemzetközi munkafolyamatokba. Mező Lászlóval, a MediaCom ügyvezetőjével beszélgettünk.
Digitális trendek 2016-ban, melyeket ismerni kell

Digitális trendek 2016-ban, melyeket ismerni kell

Röviden tekintsük át, hogy milyen stratégiai és globális trendek mutatkoznak 2016-ban, amelyek meghatározhatják a digitális technológiai fejlődés irányait. 9 trend, amelyre érdemes lesz odafigyelnünk ebben az évben, hiszen akár kézzel fogható közelségbe kerülhetnek a közeljövőben.
Hirdetések - Mérni, de mit és hogyan?

Hirdetések - Mérni, de mit és hogyan?

A Facebookot böngészve állandóan hirdetésekbe botlunk, de mi van a reklám túloldalán? Kinek érdemes rajongói oldalt létrehozni és azt népszerűsíteni? Mit érdemes tenni és hogyan lehet mérni a sikerességet? - Ezekre a kérdésekre és a főnökök meggyőzésének legjobb módszerére fény derül a QUAESTOR Csoport online team vezetőjével, Ofczianka Balázzsal készített interjúnkból.
Komoly kihívói vannak a Google-nek

Komoly kihívói vannak a Google-nek

Nem csak az árak leszorításáról szól a programmatic média kora, sőt! A médiatulajdonosok és a hirdetők is sokkal jobban kiszámíthatják bevételeiket és az elérni kívánt hatást. A nívós tartalommal, prémium hirdetési megoldásokkal pedig a korábbi automatizált megoldásoknál jobb felület kínálható a hirdetők számára, ráadásul szofisztikáltabban – mondja Erős Attila a Fastbridge ügyvezető igazgatója
Ma már a marketingbüdzsé fele nem kidobott pénz

Ma már a marketingbüdzsé fele nem kidobott pénz

Hasznos eszköznek tartja a programmatic buyingot és jó dolognak a performance marketinget Nagy Barnabás, a Magyar Telekom eCommerce részlegének vezetője. Csakhogy ezek alkalmazásához előbb paradigmaváltásra lenne szükség. Az új típusú marketingtevékenységek adaptálása közel sem olyan egyszerű, ahogy azt a tankönyvi példákban megírták.
1/2