
2015. július 06. 12:45Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Még mindig nem tért teljesen magához a hazai reklámpiac, egyelőre a rövid távú szemlélet és kampányok a jellemzőek, a márkaépítésre kisebb hangsúlyt helyeznek a hirdetők. Egyre globálisabbá válik a kommunikációs szolgáltatások piaca, amin belül a hazai ügynökségeknek is meg kell találni erősségeiket, és be kell kapcsolódniuk a nemzetközi munkafolyamatokba. Mező Lászlóval, a MediaCom ügyvezetőjével beszélgettünk.
Interjúk

2015. február 17. 12:56Tóth Nándor TamásSzánj az olvasásra 6 percet!
Hasznos eszköznek tartja a programmatic buyingot és jó dolognak a performance marketinget Nagy Barnabás, a Magyar Telekom eCommerce részlegének vezetője. Csakhogy ezek alkalmazásához előbb paradigmaváltásra lenne szükség. Az új típusú marketingtevékenységek adaptálása közel sem olyan egyszerű, ahogy azt a tankönyvi példákban megírták.
Evolution