Magyar vezető a Publicis közép-kelet-európai szakértői központjainak az élén

Magyar vezető a Publicis közép-kelet-európai szakértői központjainak az élén

A Le Pont elnevezésű nemzetközi formáció létrehozásával fejleszti tovább ″Power of One″ modelljét a Publicis Groupe Közép- és Kelet Európában. A Le Pont – mely franciául hidat jelent – bevezetésével a magyar, lengyel és cseh szakértői központok szolgáltatásai, valamint lokális és nemzetközi tudása egyesül. A 600 fős nemzetközi csapat társvezetője Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.
Tendert nyert a Publicis Groupe Hungary

Tendert nyert a Publicis Groupe Hungary

Februárban zárult a hónapokig tartó, három körös meghívásos tender, amelyen tíz hazai és európai ügynökség közül került ki győztesen a magyar ügynökség.
Minimális bővülés várható a szépség- és luxusipari reklámköltésekben

Minimális bővülés várható a szépség- és luxusipari reklámköltésekben

Kiugróan jó teljesítmény csak a digitális hirdetésektől várható: ezekre várhatóan 2022-ben már 19 százalékkal többet költenek, mint 2019-ben.
A digitális ügyfélélményben bízhat az utazási szektor

A digitális ügyfélélményben bízhat az utazási szektor

A bel- és külföldi, üzleti és szabadidős célpontokra egyaránt kiterjedő utazási reklám a COVID-19 által leginkább sújtott kategóriák egyike.
Adat vonalon erősít a Publicis Le Pont

Adat vonalon erősít a Publicis Le Pont

Sásdi Helga csapatához Adam Nykles csatlakozott Chief Data Officer-ként.
1/2