
2023. október 28. 06:56Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 3 percet!
Bár az internetes keresés lerövidítette az információkhoz vezető utat, örökre pontot tett a bájos, tudatlanságon alapuló baráti vitákra is. A kérdés már csak az, vajon a generatív MI mit öl majd ki a mindennapi kommunikációnkból? Erről Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance media igazgatója elmélkedett az Internet Hungary konferencián.
Marketing

2023. június 14. 17:15Szánj az olvasásra 5 percet!
Világviszonylatban is a magyarok látják a legpesszimistábban a saját pénzügyi helyzetüket és az ország gazdaságának sorsát, derül ki a GWI globális fogyasztói magatartáskutató először publikált magyarországi adataiból. A felmérés - amelyet a Publicis Groupe Hungary-nek köszönhetően idén először végzett el hazánkban a kutatócég – rámutat, hogy a magyarok 44 százaléka számít arra, hogy rosszabb lesz a következő 6 hónapban a saját pénzügyi helyzete, illetve a megkérdezettek 72 százaléka szerint az ország gazdasági helyzete is romlani fog. Ezt némileg ellensúlyozza, hogy a 16-26 éves korú Z generáció többségében pozitívabban látja a jövőt, 34 százalékuk optimistán tekint saját gazdasági helyzetére. Emellett ők a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználók, messze elől járnak a közösségi média és a streaming platformok használatában, az idősebbeknél jobban törekszenek fenntarthatóságra, környezettudatosságra.
Gazdaság

2023. május 19. 11:18Szánj az olvasásra 3 percet!
Az eddigi hirdetési eszközöknél sokkal pontosabb, applikációba építhető, offline is működő geolokációs megoldást adott a hirdetők kezébe a Justtag Group és a Publicis Groupe. Az innováció lehetővé teszi, hogy a hirdetők az offline üzletekben tett látogatások alapján lépjenek kapcsolatba a vásárlókkal, és adatvédelmi szempontból is biztonságosan kapcsolják össze és mérjék az online és offline tevékenységek közötti hatásokat.
E-volution