A keresők megölték a kocsmai beszélgetéseket - mit öl meg a mesterséges intelligencia?

A keresők megölték a kocsmai beszélgetéseket - mit öl meg a mesterséges intelligencia?

Bár az internetes keresés lerövidítette az információkhoz vezető utat, örökre pontot tett a bájos, tudatlanságon alapuló baráti vitákra is. A kérdés már csak az, vajon a generatív MI mit öl majd ki a mindennapi kommunikációnkból? Erről Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance media igazgatója elmélkedett az Internet Hungary konferencián.
Z generáció és a hurráoptimizmus - A fiatalok tartják a lelket a világ legpesszimistább országában

Z generáció és a hurráoptimizmus - A fiatalok tartják a lelket a világ legpesszimistább országában

Világviszonylatban is a magyarok látják a legpesszimistábban a saját pénzügyi helyzetüket és az ország gazdaságának sorsát, derül ki a GWI globális fogyasztói magatartáskutató először publikált magyarországi adataiból. A felmérés - amelyet a Publicis Groupe Hungary-nek köszönhetően idén először végzett el hazánkban a kutatócég – rámutat, hogy a magyarok 44 százaléka számít arra, hogy rosszabb lesz a következő 6 hónapban a saját pénzügyi helyzete, illetve a megkérdezettek 72 százaléka szerint az ország gazdasági helyzete is romlani fog. Ezt némileg ellensúlyozza, hogy a 16-26 éves korú Z generáció többségében pozitívabban látja a jövőt, 34 százalékuk optimistán tekint saját gazdasági helyzetére. Emellett ők a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználók, messze elől járnak a közösségi média és a streaming platformok használatában, az idősebbeknél jobban törekszenek fenntarthatóságra, környezettudatosságra.
Offline üzleteket és online hirdetéseket köt össze a Justtag Group és a Publicis Groupe innovációja

Offline üzleteket és online hirdetéseket köt össze a Justtag Group és a Publicis Groupe innovációja

Az eddigi hirdetési eszközöknél sokkal pontosabb, applikációba építhető, offline is működő geolokációs megoldást adott a hirdetők kezébe a Justtag Group és a Publicis Groupe. Az innováció lehetővé teszi, hogy a hirdetők az offline üzletekben tett látogatások alapján lépjenek kapcsolatba a vásárlókkal, és adatvédelmi szempontból is biztonságosan kapcsolják össze és mérjék az online és offline tevékenységek közötti hatásokat.
Új vezető a Publicis Groupe Hungary élén

Új vezető a Publicis Groupe Hungary élén

Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja és a Publicis Le Pont társvezetője 2023 végével leköszön posztjairól: Vladimir Tkachev-nek, a cégcsoport nagy tapasztalattal rendelkező regionális vezetőjének adja át a magyar iroda vezetését, míg a Le Pont irányátását társvezetője, Konrad Dorabialski veszi át. Sásdi december végéig marad pozícióiban, a következő hónapokban utódjával szorosan együttműködve készítik fel az irodát a jövőre.
Új vezetői struktúrával reagál a folyamatos növekedésre a Publicis Groupe Hungary és a Publicis Le Pont magyarországi irodája

Új vezetői struktúrával reagál a folyamatos növekedésre a Publicis Groupe Hungary és a Publicis Le Pont magyarországi irodája

Az ország legnagyobb kreatív-, digitális- és médiaügynöksége eddigi legsikeresebb évét zárta 2022-ben, erősítve a hazai, regionális és nemzetközi piacon betöltött szerepét. A folyamatos létszámbeli növekedés és a bővülő ügyfélportfólió hatására megújult szervezeti struktúrában folytatja működését a több mint 350 embert foglalkoztató cég. Sásdi Helga CEO munkáját egy kilenc tagú management erősíti a jövőben.
1/4