A digitális ügyfélélményben bízhat az utazási szektor

A digitális ügyfélélményben bízhat az utazási szektor

A bel- és külföldi, üzleti és szabadidős célpontokra egyaránt kiterjedő utazási reklám a COVID-19 által leginkább sújtott kategóriák egyike.
Minimális bővülés várható a szépség- és luxusipari reklámköltésekben

Minimális bővülés várható a szépség- és luxusipari reklámköltésekben

Kiugróan jó teljesítmény csak a digitális hirdetésektől várható: ezekre várhatóan 2022-ben már 19 százalékkal többet költenek, mint 2019-ben.
Tendert nyert a Publicis Groupe Hungary

Tendert nyert a Publicis Groupe Hungary

Februárban zárult a hónapokig tartó, három körös meghívásos tender, amelyen tíz hazai és európai ügynökség közül került ki győztesen a magyar ügynökség.
A Publicis Groupe Hungary nyerte a Wienerberger tenderét

A Publicis Groupe Hungary nyerte a Wienerberger tenderét

2021. január 1-től ők felelnek a vállalat médiatervezési és -vásárlási feladataiért.