A Programmatic pozíciója – avagy milyen posztot tölt be a „team Traffic Source”-ban

A Programmatic pozíciója – avagy milyen posztot tölt be a „team Traffic Source”-ban

Gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mi is gólra játsszuk a focit – ami szolgáltatásértékesítésben manifesztálódik - írja digitalhungary.hu-n megjelenő cikkében Sólyom Balázs, a UPC Magyarország Kft. online igazgatója.
Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
Programozott komplexitás

Programozott komplexitás

Hirdessen tévében egy webáruház? Elég a sikerhez ha a cégünk a Google találati listák elején van? Néhány éve még biztosan más válaszokat adtunk volna ezekre a kérdésekre – már csak ezért is érdemes megismerni a legújabb piaci folyamatokat. Interjú Pajor Attilával a GroupM kereskedelmi és stratégiai igazgatójával.
Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Optimizmus jellemzi a piacot a programmatic szempontjából, ám a fejlődésnek gátja is van. Például a szakember- és tudáshiány. Az IAB Hungary és az FMG R&D felmérték a véleményeket és a várakozásokat is.
Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
1/3