Programozott komplexitás

Programozott komplexitás

Hirdessen tévében egy webáruház? Elég a sikerhez ha a cégünk a Google találati listák elején van? Néhány éve még biztosan más válaszokat adtunk volna ezekre a kérdésekre – már csak ezért is érdemes megismerni a legújabb piaci folyamatokat. Interjú Pajor Attilával a GroupM kereskedelmi és stratégiai igazgatójával.
Önmagában a Google hirdetés kevés

Önmagában a Google hirdetés kevés

Még mindig nem tért teljesen magához a hazai reklámpiac, egyelőre a rövid távú szemlélet és kampányok a jellemzőek, a márkaépítésre kisebb hangsúlyt helyeznek a hirdetők. Egyre globálisabbá válik a kommunikációs szolgáltatások piaca, amin belül a hazai ügynökségeknek is meg kell találni erősségeiket, és be kell kapcsolódniuk a nemzetközi munkafolyamatokba. Mező Lászlóval, a MediaCom ügyvezetőjével beszélgettünk.
Robbanás előtt az Ad Tech üzletág

Robbanás előtt az Ad Tech üzletág

Az online reklámszakma a hirdetéskiszolgáló rendszereket sokáig szükséges rosszként kezelte, a költséget pedig a hirdetések árának töredékére próbálták leszorítani. A display reneszánsza, a rich media és az interaktív formátumok megjelenése és persze a programmatic értékesítési rendszerek fefutása teljesen megváltoztatja a digitális hirdetési technológia megítélését. 2020-ra az Ad Tech üzletág mérete elérheti a 100 milliárd dollárt.
Tízmilliárd dolláros veszteség az online reklámiparban - a hirdetési csalások

Tízmilliárd dolláros veszteség az online reklámiparban - a hirdetési csalások

A digitális erőnek is megvan a maga sötét oldala. Ahogy az online reklámipar az automatizálás felé halad, három malomkő, a hirdetésblokkolás, a láthatóság és a hirdetési csalások között őrlődik. Amikor már 200 millió internetező használ reklámblokkolót, és bannerek milliárdjai nem kerülnek ténylegesen képernyőre, már tényleg csak az hiányzott, hogy a hirdetési csalások állatfajtái evolúciós ugráson menjenek keresztül.
Komoly kihívói vannak a Google-nek

Komoly kihívói vannak a Google-nek

Nem csak az árak leszorításáról szól a programmatic média kora, sőt! A médiatulajdonosok és a hirdetők is sokkal jobban kiszámíthatják bevételeiket és az elérni kívánt hatást. A nívós tartalommal, prémium hirdetési megoldásokkal pedig a korábbi automatizált megoldásoknál jobb felület kínálható a hirdetők számára, ráadásul szofisztikáltabban – mondja Erős Attila a Fastbridge ügyvezető igazgatója
2/3