Önmagában a Google hirdetés kevés

Önmagában a Google hirdetés kevés

Még mindig nem tért teljesen magához a hazai reklámpiac, egyelőre a rövid távú szemlélet és kampányok a jellemzőek, a márkaépítésre kisebb hangsúlyt helyeznek a hirdetők. Egyre globálisabbá válik a kommunikációs szolgáltatások piaca, amin belül a hazai ügynökségeknek is meg kell találni erősségeiket, és be kell kapcsolódniuk a nemzetközi munkafolyamatokba. Mező Lászlóval, a MediaCom ügyvezetőjével beszélgettünk.
A Programmatic pozíciója – avagy milyen posztot tölt be a „team Traffic Source”-ban

A Programmatic pozíciója – avagy milyen posztot tölt be a „team Traffic Source”-ban

Gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mi is gólra játsszuk a focit – ami szolgáltatásértékesítésben manifesztálódik - írja digitalhungary.hu-n megjelenő cikkében Sólyom Balázs, a UPC Magyarország Kft. online igazgatója.
Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
Komoly kihívói vannak a Google-nek

Komoly kihívói vannak a Google-nek

Nem csak az árak leszorításáról szól a programmatic média kora, sőt! A médiatulajdonosok és a hirdetők is sokkal jobban kiszámíthatják bevételeiket és az elérni kívánt hatást. A nívós tartalommal, prémium hirdetési megoldásokkal pedig a korábbi automatizált megoldásoknál jobb felület kínálható a hirdetők számára, ráadásul szofisztikáltabban – mondja Erős Attila a Fastbridge ügyvezető igazgatója
Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Optimizmus jellemzi a piacot a programmatic szempontjából, ám a fejlődésnek gátja is van. Például a szakember- és tudáshiány. Az IAB Hungary és az FMG R&D felmérték a véleményeket és a várakozásokat is.
1/3