2023 a kényszerű rugalmasság, gyorsulás és a kreativitás éve lesz. Podcast ajánló

2023 a kényszerű rugalmasság, gyorsulás és a kreativitás éve lesz. Podcast ajánló

Sok lesz a bizonytalansági tényező, amire a versenypiac különböző szereplői különbözőképpen fognak reagálni. 
Hogyan tudunk erre felkészülni? Vendégem ezúttal Juhász Péter Tibor, a Vodafone márka- és médiaigazgatója.
Ezért fizetnek egy márkáért akár többet is – őszinte beszélgetés a marketing működő és nem működő megoldásairól

Ezért fizetnek egy márkáért akár többet is – őszinte beszélgetés a marketing működő és nem működő megoldásairól

Nézzünk szembe őszintén a marketinggel! Mi is tudjuk, hogyha nincs a kedvenc jégkrémünk egy boltban, gond nélkül vásárolnunk másikat. Akkor miért hisszük, hogy a fogyasztók tűzön vízen át lojálisak lesznek? De mégis mitől van, hogy egyes márkák hosszú távon is sikeresek, sokat keresnek vele? Nem egy-két jól kitalált kreatív, hanem a purpose-re épített értékek hozhatnak csak profitot – derül ki Juhász Péterrel, a Vodafone márka- és médiaigazgatójával készített podcast beszélgetésünkből
Transzparens adatokkal lehet a hazai média a globálisok kihívója. Podcast ajánló

Transzparens adatokkal lehet a hazai média a globálisok kihívója. Podcast ajánló

Figyelem! Podcast ajánló! Mai műsorunkban Vándor Attilával, a Media Future Zrt. vezérigazgatójával beszélgetek az onlinemarketing-világ aktuális kérdéseiről, mint például a megfelelő és a hirdető számára hatékony mérések problématikájáról, a cookie eltörlése okán felmerülő megoldandó feladatokról és a lehetséges megoldásokról. Bemutatunk egy új analitikai platformot, a metrics-et, beszélgetünk a célcsoport-meghatározás új lehetőségeiről, valamint megpróbáljuk a globálisok mellett/alatt pozicionálni helyünket és meghatározni lehetőségeinket. Jó kis beszélgetés, tanultam belőle, azt remélem Ön is fog ha végig hallgatja.
A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./II. rész

A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./II. rész

Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával. II. rész
Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose  álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Három fogalom, három misztikum. Gyakorlati példákkal bemutatjuk valós értelmüket és helyüket a világban.  
1/4