AppNexus szerint a világ:  Fürge, mint a social media, elszámoltatható, mint a search marketing. Mi az?

AppNexus szerint a világ: Fürge, mint a social media, elszámoltatható, mint a search marketing. Mi az?

“Az Egyesült Királyságban a médiavásárlók 88%-a használ programmatic megoldásokat, miközben a marketingesek harmada nem tudja, hogy mi is a programmatic.” Graham Wylie, EMEA marketing igazgató, AppNexus Europe
Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Olyan nemzetközi trendek, mint a programozott reklám (programmatic trading) alakítják át a hazai piacot is, a változásokra azonban érdemes mind a hirdetőknek és ügynökségeknek, mind a médiatulajdonosoknak időben felkészülni. A gyors alkalmazkodás kulcskérdés az egyre inkább globalizálódó versenyben – véli Balatoni Emese, a Central Médiacsoport Digitális Szolgáltatások részlegének értékesítési vezetője.
A Programmatic Buying osztrák szemmel

A Programmatic Buying osztrák szemmel

“Akármilyen hatékonynak is tűnik a Programmatic Buying a médiavásárlók szemszögéből, rossz kreatívokon nem képes javítani.”, írja George Nimeh, az osztrák Kurier médiavállalat digitális vezetője a werbeplanung.at reklámszakmai kiadványban.
‘Mit mondtál, Drágám, mivel is foglakozol?’ ‘Hát content marketinggel, Mama.’

‘Mit mondtál, Drágám, mivel is foglakozol?’ ‘Hát content marketinggel, Mama.’

Ismerős az érzés? Körbeleng a vaníliaillat, ami a Nagyi süteményéből árad, és feszengve próbálod elmagyarázni, hogy mi a munkád: “Content marketing, izé, tartalommarketing, Mama. Szóval, ööö, mindegy, hagyjuk!”
Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Olyan nemzetközi trendek, mint a programozott reklám (programmatic trading) alakítják át a hazai piacot is, a változásokra azonban érdemes mind a hirdetőknek és ügynökségeknek, mind a médiatulajdonosoknak időben felkészülni. A gyors alkalmazkodás kulcskérdés az egyre inkább globalizálódó versenyben – véli Balatoni Emese, a Central Médiacsoport Digitális Szolgáltatások részlegének értékesítési vezetője.
4/8