Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
Programozott komplexitás

Programozott komplexitás

Hirdessen tévében egy webáruház? Elég a sikerhez ha a cégünk a Google találati listák elején van? Néhány éve még biztosan más válaszokat adtunk volna ezekre a kérdésekre – már csak ezért is érdemes megismerni a legújabb piaci folyamatokat. Interjú Pajor Attilával a GroupM kereskedelmi és stratégiai igazgatójával.
Tízmilliárd dolláros veszteség az online reklámiparban - a hirdetési csalások

Tízmilliárd dolláros veszteség az online reklámiparban - a hirdetési csalások

A digitális erőnek is megvan a maga sötét oldala. Ahogy az online reklámipar az automatizálás felé halad, három malomkő, a hirdetésblokkolás, a láthatóság és a hirdetési csalások között őrlődik. Amikor már 200 millió internetező használ reklámblokkolót, és bannerek milliárdjai nem kerülnek ténylegesen képernyőre, már tényleg csak az hiányzott, hogy a hirdetési csalások állatfajtái evolúciós ugráson menjenek keresztül.
Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
Programozott komplexitás

Programozott komplexitás

Hirdessen tévében egy webáruház? Elég a sikerhez ha a cégünk a Google találati listák elején van? Néhány éve még biztosan más válaszokat adtunk volna ezekre a kérdésekre – már csak ezért is érdemes megismerni a legújabb piaci folyamatokat. Interjú Pajor Attilával a GroupM kereskedelmi és stratégiai igazgatójával.
1/4