A Pepsi Space díjazottjai átvették a reklámok helyét a márka hirdetőfelületein

A Pepsi Space díjazottjai átvették a reklámok helyét a márka hirdetőfelületein

A Z-generációt célzó alkotói pályázat húsz nyertes munkájával hamarosan akár köztéri plakátokon is találkozhatunk. A Pepsi Space verseny díjazott zenéi, videói, grafikái és fotói a márka különböző platformjain egészen szeptember végéig lesznek láthatóak, ezzel is támogatva a tehetséges fiatalokat.
A reklámok helyett most a kreativitásé a főszerep!  Elindult a Pepsi Space, a Z-generáció alkotóit célzó kampány

A reklámok helyett most a kreativitásé a főszerep! Elindult a Pepsi Space, a Z-generáció alkotóit célzó kampány

A Pepsi egyedülálló versenyével a Z-generációra irányítja a figyelmet. A Pepsi Space kampányban szabad kezet és teret kapnak a jelentkezők, hogy megmutathassák Magyarországnak a bennük rejlő kreativitást. A versenyen négy kategóriában lehet pályázni, a pályaművek közül pedig három közismert mentor és a pályázat szervezőiből álló zsűri választja ki a húsz nyertest, akik részt vehetnek egy díjátadó rendezvényen, emellett alkotásaik akár a Pepsi közterületi plakátjaira és digitális felületeire is felkerülhetnek, ezáltal széleskörű ismertségre tehetnek szert.
A Pepsi hirdetőfelületet akar csinálni az égboltból

A Pepsi hirdetőfelületet akar csinálni az égboltból

Pikoműholdakat használnának, melyekkel a nap sugarait úgy irányítanák, hogy akár üzeneteket is meg lehessen jeleníteni az esti égbolton.
Ők lettek a Pepsi Space verseny nyertesei

Ők lettek a Pepsi Space verseny nyertesei

Kihirdették a Z-generáció alkotóit célzó verseny nyerteseit. A Pepsi Space teret adott a fiataloknak, hogy szabadjára engedjék a bennük rejlő kreatív energiákat. A versenyen négy kategóriában - fotó, videó, grafika, audió - lehetett pályázni, témamegkötés nélkül. A több mint ezer beadott alkotás közül a pályázat szervezőiből álló zsűri és a három mentor - Cinthya Dictator, T. Danny és Trunk „Dablty” Tamás - választották ki a húsz nyertest.
A Pepsi ismét a Positive Adamsky ügyfele

A Pepsi ismét a Positive Adamsky ügyfele

Az ügynökség 2014 óta számos márkán dolgozott ügyfelével ( Lay’s, Pepsi, Schweppes, Mirinda), két év kihagyás után most újból keretszerződött partneri státuszban folytatják a közös munkát.
1/2