„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
A szerencse és a munka, ami mögötte van

A szerencse és a munka, ami mögötte van

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatójával beszélget Csermely Ákos.
„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

Miért most éli reneszánszát a PR? Mérhetőbbé vált-e a PR? Értik a megbízói oldalon, hogy milyen hozzáadott értéke lehet egy kommunikációs kampánynak?
A szóvivők szerepe a vállalaton belül is felértékelődött a pandémia hatására

A szóvivők szerepe a vállalaton belül is felértékelődött a pandémia hatására

Interjú Bakos Piroskával.
A jó PR sztoriban és tartalomban utazik

A jó PR sztoriban és tartalomban utazik

A PR ideális esetben a kompromisszum művészete, amely egyaránt szolgálja a megbízót, a közönségeit és a közjót. Történetet mesél, olyat, ami izgalmas, fenntartja a figyelmet, releváns a fogyasztó számára, magára ismer benne, akár a problémafelvetésnél, akár az ideális megoldásban. Szántó Balázs kommunikációs tanácsadóval, a Noguchi ügyvezető partnerével beszélgettünk.
2/3