„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

Hajagos Rita, a Red Lemon Media ügyvezető partnere szerint már rég nem az a kérdés, hogy a PR-nek meg kell-e újulnia.
A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A digitális kommunikációs csatornák előretörésének ellenére a személyes kapcsolatépítés a pr leghatékonyabb eszköze - véli Gáspár Bence.
Minden előtt, mellett és mögött mindig ott a PR

Minden előtt, mellett és mögött mindig ott a PR

Az idén októberben megjelent, a Magyar PR Szövetség által kiadott első hazai PR Trendriport kapcsán indított interjúsorozatunkat egy Mamusits Péterrel készült beszélgetéssel folytatjuk. 
Kérdeztem - többek között - PR új feladatairól a digitális csatornák előretörése kapcsán, a régiek áthangolásáról, illetve előkerültek újnak vélt fogalmak is, mint például a purpose értelmezése.
Nyárindító fogadáson hirdették ki a PREXA nyerteseit. Kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek

Nyárindító fogadáson hirdették ki a PREXA nyerteseit. Kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek

A Magyar PR Szövetség nyárindító fogadással egybekötött díjátadóján kerültek kihirdetésre a 2022-es PR Excellence Hungary Award győztesei.
Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Interjú Ludvig Orsolyával, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetőjével.
1/3