A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre, amihez az önismeret elengedhetetlen.
Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat.
Mit jelent ma információ kalmárnak lenni?

Mit jelent ma információ kalmárnak lenni?

A bizalom a PR szakma alapja: erről beszélt előadásában a 25. Internet Hungary konferencián Gáspár Bence, az OTP kommunikációs vezetője. A szakértő a ″kalmárság″ fogalmát felvállalva mutatott rá, hogy a PR-esek szerepe hasonló a régi kereskedőkéhez: információkat gyűjtenek, csomagolnak és továbbítanak, hidat építve a különböző stakeholderek között. A hosszú távú stratégiai kapcsolatok ugyanis nélkülözhetetlenek a vállalatok sikeréhez.
Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat.
Ügynökségi óradíjfelmérést készített a PR-szövetség

Ügynökségi óradíjfelmérést készített a PR-szövetség

Első alkalommal mérte fel a hazai PR-ügynökségek nettó listaóradíjait a Magyar Public Relations Szövetség. Az anonim, reprezentatívnak tekinthető adatsor 25 magyarországi ügynökség óradíjait összesíti, segítheti a tendereztetés, illetve az éves büdzsétárgyalások során a kiírók és a pályázók elképzeléseinek közelítését, ezáltal hosszabb távon az ügynökségi szektor fenntarthatóságát.
1/32