Az ENSZ Fejlesztési Programja vezető PR-szakemberekkel közösen küzd a klímaválság ellen

Az ENSZ Fejlesztési Programja vezető PR-szakemberekkel közösen küzd a klímaválság ellen

Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programja (UNDP) nyilatkozatot írt alá a PR-ügynökségeket tömörítő globális szövetséggel, az International Communications Consultancy Organisation-nel (ICCO) a klímaválság elleni harcól és a fennálló kommunikációs kihívások kezeléséről.
GymBeammel erősít a Twincom

GymBeammel erősít a Twincom

A GymBeam teljes körű PR és kommunikációs feladatokkal bízta meg a Twincom ügynökséget, amely augusztus végétől látja el a közép-kelet-európai régió legnagyobb fitnesz webáruházának sajtóképviseletét.
Egészség! Az értékét kell kommunikálni!  Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Egészség! Az értékét kell kommunikálni! Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.
Az AI kiegészíti és nem helyettesíti a PR-t

Az AI kiegészíti és nem helyettesíti a PR-t

A 41 pr-szövetségen keresztül 3000 pr-ügynökséget képviselő Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadói Szervezet (ICCO) közzétette, hogy mely alapelvek szerint használhatják a pr-szakemberek a mesterséges intelligenciát (Varsói Alapelvek). A szervezet elnöke szerint a mesterséges intelligencia gyors fejlődése egyszerre jelent kihívást és lehetőséget a public relations szakma számára, az AI azonban nem helyettesítheti a pr-szakemberek munkáját.
„Minden változásban meg kell kapaszkodni és ki kell használni a benne rejlő lehetőséget”– interjú Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezetőjével

„Minden változásban meg kell kapaszkodni és ki kell használni a benne rejlő lehetőséget”– interjú Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezetőjével

Töretlenül hisz a fiatal generációban, a PR-szakma egyetemisták, sőt, középiskolások körében való népszerűsítése, a szakmai oktatás most az egyik legfontosabb feladat számára. Idealistaként úgy érzi, hogy a befektetett energia hamarosan megtérül majd. Ahogy abban is hisz, hogy a mesterséges intelligenciát a számunkra legmegfelelőbb módon aknázzuk majd ki, így nem elveszi a munkánkat, hanem kiegészíti azt.
1/20