Virtuális álommal kevert valóság – interjú Nagy Tamással

Virtuális álommal kevert valóság – interjú Nagy Tamással

Az Amazon, az Apple, a Facebook, a Google, a Sony vagy a Samsung teljes mérnöki csapatokat dedikálnak a mesterséges valóság területére – mondja Nagy Tamás. A PHD Hungary ügyvezetője szerint a következő internet, az „élmények internete” lesz.
Melyiket az ötezerből? – interjú Nagy Tamással

Melyiket az ötezerből? – interjú Nagy Tamással

A PHD Hungary Kft. ügyvezetője szerint a sales-fókuszú hirdetések megtérülése látványosabb, de a branding is fontos, mert a legjobb sales orientált promóció is sokkal-sokkal rosszabbul teljesít, ha nincs megalapozva.
Virtuális álommal kevert valóság – interjú Nagy Tamással

Virtuális álommal kevert valóság – interjú Nagy Tamással

Az Amazon, az Apple, a Facebook, a Google, a Sony vagy a Samsung teljes mérnöki csapatokat dedikálnak a mesterséges valóság területére – mondja Nagy Tamás. A PHD Hungary ügyvezetője szerint a következő internet, az „élmények internete” lesz.
Melyiket az ötezerből? – interjú Nagy Tamással

Melyiket az ötezerből? – interjú Nagy Tamással

A PHD Hungary Kft. ügyvezetője szerint a sales-fókuszú hirdetések megtérülése látványosabb, de a branding is fontos, mert a legjobb sales orientált promóció is sokkal-sokkal rosszabbul teljesít, ha nincs megalapozva.