„Nem egyedül kell beérni a célvonalba, hanem mindenkit be kell juttatni”

„Nem egyedül kell beérni a célvonalba, hanem mindenkit be kell juttatni”

Interjú Szabó Ibolyával, a Dreher vállalati kapcsolatok igazgatójával
„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

Riporternek tartja magát elsősorban, de vállalja azt is, hogy influenszer – különösen így, hogy Példakép díjat nyert influenszer / mikrofonember kategóriában.
“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.
A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

Riporternek tartja magát elsősorban, de vállalja azt is, hogy influenszer – különösen így, hogy Példakép díjat nyert influenszer / mikrofonember kategóriában.
1/8