Már az AppleTV platformra is elérhető az ITT OTT TV alkalmazás

Már az AppleTV platformra is elérhető az ITT OTT TV alkalmazás

A tévézés jövője a jelen. „A TV életünk fontos részét képezi. Összegyűlünk a képernyő előtt, és együtt nézzük a legjobb filmeket vagy a legfontosabb események közvetítését. A tévénézés élménye mégis hosszú ideje mit sem változott. Egészen mostanáig. A legfontosabb, hogy felismerjük: az alkalmazások jelentik a tévézés jövőjé
A digitalizáció lehetőség a tévéknek

A digitalizáció lehetőség a tévéknek

Rég nem látott jó évet zárhat idén a kereskedelmi televíziós piac. A TV2 Csoport értékesítési igazgatója, Csikesz Erika szerint egyre komolyabban nő az igény a non-szpot reklámok iránt, s ebben piacvezető a médiacsoport csatorna-portfóliója.
Az előfizetési díj nélküli TV-s tartalmak reneszánsza

Az előfizetési díj nélküli TV-s tartalmak reneszánsza

A tévés reklámköltések, hosszú évek stagnálása után megint érezhetően felfelé indultak, azaz az előfizetési díj nélkül kínált tartalmak most egy erősebb reklámozói piacon bővülhetnek – mondja Schneider Henrik.
A digitalizáció lehetőség a tévéknek

A digitalizáció lehetőség a tévéknek

Rég nem látott jó évet zárhat idén a kereskedelmi televíziós piac. A TV2 Csoport értékesítési igazgatója, Csikesz Erika szerint egyre komolyabban nő az igény a non-szpot reklámok iránt, s ebben piacvezető a médiacsoport csatorna-portfóliója.
Internetre vált a tévépiac?

Internetre vált a tévépiac?

Ebben az évtizedben még biztosan megmaradnak a jól megszokott tévécsatornák Pataki Tamás, az ITT/OTT TV alapító tulajdonosa szerint. Azonban a szolgáltatóknak, a tartalom-előállítóknak is időben fel kell készülniük a változásokra. Magyarországon az első tisztán lineáris OTT (Over The Top) tévészolgáltatás elindítója a speciális magyar kihívásokat is bemutatja.
1/2