Az MRSZ-OOH Szövetség tagjai egyhangúlag Tóth Orsolyát választották meg elnöküknek

Az MRSZ-OOH Szövetség tagjai egyhangúlag Tóth Orsolyát választották meg elnöküknek

A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2016 októberében megalakult Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott a nagy tiszteletben álló alapító elnök, Hantosi Bálint váratlanul bekövetkezett tavaly novemberi halála miatt. 9 év után az OOH tagozat tagjai Tóth Orsolyát, az M-METER Kutató és Elemző Kft. újonnan regnáló vezetőjét szavazták meg egyhangúlag a közterületi piaci szereplők érdekképviseleti csoportosulásának új vezetőjének.
Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet

Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet

2024 nyarán sikeresen lezajlott az Atmedia, a Scores Group, a Gemius és a G-Meter out of home (OOH), vagyis az otthonon kívüli tévénézettség-mérés tesztprojektje – jelentette be Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója a BigPicture konferencián. Az OOH nézés a foci EB élő közvetítései alatt 12% ratingtöbbletet jelentett a 18-59-es korosztályban, de nem csak az Európa-bajnokság esetén figyelhető meg ez a tendencia.
Az utolsó tömegmédia – interjú Szelei Szilárddal

Az utolsó tömegmédia – interjú Szelei Szilárddal

Az out of home (OOH) nem egyenlő a közterületi reklámozással, hiszen az jóval tágabb fogalom. Hogyan segítheti elő az OOH a városi lakosság életét? Hogyan kapcsolja össze a világot ez a médiatípus? – ezekről a témákról beszélgettünk Szelei Szilárddal, a JC Decaux társ-vezérigazgatójával.
Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet

Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet

2024 nyarán sikeresen lezajlott az Atmedia, a Scores Group, a Gemius és a G-Meter out of home (OOH), vagyis az otthonon kívüli tévénézettség-mérés tesztprojektje – jelentette be Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója a BigPicture konferencián. Az OOH nézés a foci EB élő közvetítései alatt 12% ratingtöbbletet jelentett a 18-59-es korosztályban, de nem csak az Európa-bajnokság esetén figyelhető meg ez a tendencia.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
1/2