2021. augusztus 17. 05:05Szilágyi KatalinSzánj az olvasásra 2 percet!
A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.
Marketing
2017. szeptember 08. 06:58Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A helyi igények döntik el, hogy kávézóra vagy szupermarketre fog inkább hasonlítani a MOL töltőállomása. Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint Magyarországon már elérte a hálózat az optimális méretet, de a kutak folyamatos fejlesztése és átalakítása nem áll meg.
Interjúk
2017. május 05. 08:01Szánj az olvasásra 6 percet!
Minél hosszabb távon meg kell határozni a vállalatok stratégiáját, és az újdonságok ellen nem védekezni kell, hanem megtalálni azokban a lehetőséget, véli Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője. A marketing eszközöknek egyre nagyobb szerepük van az új szolgáltatások felmérésben és bevezetésében is, és a több milliós ügyfélbázis is kincset ér.
Media Hungary