Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.
A helyi igényektől függenek a benzinkút-fejlesztések

A helyi igényektől függenek a benzinkút-fejlesztések

A helyi igények döntik el, hogy kávézóra vagy szupermarketre fog inkább hasonlítani a MOL töltőállomása. Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint Magyarországon már elérte a hálózat az optimális méretet, de a kutak folyamatos fejlesztése és átalakítása nem áll meg.
Az újdonságok ellen nem védekezni kell – interjú Orosz Andrással

Az újdonságok ellen nem védekezni kell – interjú Orosz Andrással

Minél hosszabb távon meg kell határozni a vállalatok stratégiáját, és az újdonságok ellen nem védekezni kell, hanem megtalálni azokban a lehetőséget, véli Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője. A marketing eszközöknek egyre nagyobb szerepük van az új szolgáltatások felmérésben és bevezetésében is, és a több milliós ügyfélbázis is kincset ér.
Kanyarban így kell előzni!

Kanyarban így kell előzni!

Orosz András, a MOL Nyrt. retail üzletág igazgatója szerint sokat jelent, ha egy márka a nehézségekkel teli időkben is aktívan jelen van.
A helyi igényektől függenek a benzinkút-fejlesztések

A helyi igényektől függenek a benzinkút-fejlesztések

A helyi igények döntik el, hogy kávézóra vagy szupermarketre fog inkább hasonlítani a MOL töltőállomása. Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint Magyarországon már elérte a hálózat az optimális méretet, de a kutak folyamatos fejlesztése és átalakítása nem áll meg.
1/3