Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti  innováció segítségével

Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti innováció segítségével

A geolad azzal különbözteti meg magát a klasszikus targetingtől, hogy valós, ugyanakkor anonim felhasználói profilokat használ.
Nagyon kilőtt a programmatic-piac

Nagyon kilőtt a programmatic-piac

Az IAB Europe a kölni DMEXCO konferencián mutatta be a programmatic piac méretét és a programmatic szegmenssel szembeni attitűdöket bemutató tanulmányát.
Lehetsz a világ legjobb startuppere, ha béna az online marketinged

Lehetsz a világ legjobb startuppere, ha béna az online marketinged

Hiába van egy szuper ötleted és arra felépített vállalkozásod, ha a célcsoportod nem tud rólad. De van megoldás.
Az okos online gyógyszerreklámoké a jövő, de még várni kell rájuk

Az okos online gyógyszerreklámoké a jövő, de még várni kell rájuk

Itthon a tévés reklámok negyedét töltik ki vény nélkül kapható készítmények, pedig a vásárlói szokások is igénylik a netes jelenlétet.
Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Az egyre tudatosabb, magasabb státuszú fogyasztók elérése már alapvetően interneten lehetséges, de közben ők ott is nehezítik a marketingesek dolgát.
1/6