Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti  innováció segítségével

Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti innováció segítségével

A geolad azzal különbözteti meg magát a klasszikus targetingtől, hogy valós, ugyanakkor anonim felhasználói profilokat használ.
Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Az egyre tudatosabb, magasabb státuszú fogyasztók elérése már alapvetően interneten lehetséges, de közben ők ott is nehezítik a marketingesek dolgát.
A reklámokat és a médiát felforgató blokkláncok

A reklámokat és a médiát felforgató blokkláncok

A Mobile Hungary konferencián, a Fintech szekcióban a média- és a reklámszakma számára különösen érdekes trendekről hallhattunk. Számos, blokklánc alapú kezdeményezés van a tartalomiparban is, és akad olyan, amely az ügynökségekre jelent nagy veszélyt!
Nagyon kilőtt a programmatic-piac

Nagyon kilőtt a programmatic-piac

Az IAB Europe a kölni DMEXCO konferencián mutatta be a programmatic piac méretét és a programmatic szegmenssel szembeni attitűdöket bemutató tanulmányát.
Lehetsz a világ legjobb startuppere, ha béna az online marketinged

Lehetsz a világ legjobb startuppere, ha béna az online marketinged

Hiába van egy szuper ötleted és arra felépített vállalkozásod, ha a célcsoportod nem tud rólad. De van megoldás.
1/6