Az e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalomra számít

Az e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalomra számít

A reálbérek idei átmeneti visszaesése, a vásárlók rendelkezésére álló szűkebb források a jelek szerint az év végi időszakban is éreztetik a hatásukat. A karácsonyi időszakban fókuszba kerülő termékeket forgalmazó webáruházak 41 százaléka a tavalyi szezonhoz képest alacsonyabb forgalmat vár – 22 százalékuk szerint a visszaesés meghaladja a 20 százalékot is. Növekedést az e-kereskedelmi cégek 32 százaléka vár, miközben 27 százalék a tavalyi szint ismétlődésére számít – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál gyorsfelmérésében részt vevő közel száz hazai internetes áruház válaszaiból.
Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot

Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot

Az online kereskedők harmada legalább 30 százalékos forgalomcsökkenést tapasztalt szeptemberben.
Az e-kereskedelmet is átalakította tavaly a visszafogott lakossági fogyasztás

Az e-kereskedelmet is átalakította tavaly a visszafogott lakossági fogyasztás

Az infláció, a megélhetési költségek emelkedése miatti anyagi bizonytalanság, valamint a covid után megtorpanó digitális lendület hatására a belföldi online kereskedelem teljesítménye tavaly reálértékben 6-8 százalékkal maradt el az egy évvel korábbi szinttől. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál a legkeresettebb 100 termékkategória körében megvizsgálta, hogy 2021-hez képest melyek voltak a legszembetűnőbb változások, milyen irányba terelődtek át a vásárlások az online kiskereskedelem területén.
Késleltetve jelenik meg az infláció az e-kereskedelemben

Késleltetve jelenik meg az infláció az e-kereskedelemben

Még most érdemes tartós háztartási gépet, műszaki cikket vásárolni