Saját közösségi oldallal és dokumentumfilm sorozattal ünnepel az OPPO

Saját közösségi oldallal és dokumentumfilm sorozattal ünnepel az OPPO

Az OPPO globális technológiai vállalat fennállásának 18. évfordulója alkalmából több új online és offline szolgáltatást és programot indított el. A világ negyedik legnagyobb okostelefon márkája jelenleg Európa, Ázsia, Óceánia, Latin-Amerika, Közel-Kelet és Afrika több mint 60 országában és régiójában szolgálja ki ügyfeleit, és világszerte vezető szerepet tölt be az intelligens eszközök és szolgáltatások fejlesztésében.
Az OPPO bemutatta legújabb csúcsmobiljait!

Az OPPO bemutatta legújabb csúcsmobiljait!

Ultramagas felbontású éjszakai videórögzítést és szupergyors töltést ígérnek az OPPO legújabb zászlóshajó telefonjai.
Az OPPO szponzori együttműködést jelentett be az Európai Labdarúgó-szövetséggel

Az OPPO szponzori együttműködést jelentett be az Európai Labdarúgó-szövetséggel

A következő két évben az Európai Labdarúgó-szövetség az OPPO innovatív képalkotó technológiáit fogja alkalmazni a digitális szurkolói élmény fejlesztésére. Az okostelefon-óriás az első kínai márka, amely a szövetség elit klubversenyének, a Bajnokok Ligájának szponzorává válik.
Az OPPO is csatlakozik a leggyorsabban növekvő  felhőalapú számítástechnikai platformhoz

Az OPPO is csatlakozik a leggyorsabban növekvő felhőalapú számítástechnikai platformhoz

Az OPPO bejelentette, hogy arany fokozatú fokozatú partnerként csatlakozik a Cloud Native Computing Foundation (CNCF) iparági klaszterhez.
Megkezdődik Magyarországon az OPPO A16s okostelefon értékesítése

Megkezdődik Magyarországon az OPPO A16s okostelefon értékesítése

Prémium design, hosszú akkumulátor idő, innovatív MI alapú megoldások.