
2023. január 31. 10:45Szánj az olvasásra 3 percet!
2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt,
amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel. Az azonos tévénézési időből viszont a reklámok megtekintése kevesebb időt tett ki 2022-ben, mint egy évvel korábban: míg 2021-ben naponta átlagosan 35,6 percnyi reklámot látott a magyar lakosság, addig 2022-ben ez az idő 34,7 perc volt.
Média

2023. január 25. 15:40Szánj az olvasásra 9 percet!
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.
Média

2023. január 04. 14:15Szánj az olvasásra 6 percet!
228 nyert estével - az októberben élő adásban nevet és arculatot váltott - RTL csatorna nyerte meg a 2022-es nézettségi versenyt. A tavaly 25. születésnapját ünneplő csatorna 1999. óta tartja vezető pozícióját főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban.
Média