Hogyan hatott a Covid a tévénézési szokásokra?

Hogyan hatott a Covid a tévénézési szokásokra?

A Nielsen 2020 nyarán egy átfogóbb, részletesebb elemzést készített az addig végbement folyamatokról, jellemző trendekről.
Mennyire márkafüggők a magyarok?

Mennyire márkafüggők a magyarok?

Sokkal jobban, mint az észtek, és a világátlag, ám sokkal kevésbé, mint a törökök.
Ha a magyarokon múlik, a tévé sosem hal meg

Ha a magyarokon múlik, a tévé sosem hal meg

Közel öt órát tévéztek a magyarok a tavalyi év utolsó negyedében, közben lement harmincezer reklámfilm.
TV piaci körkép 2020 IV. negyedév

TV piaci körkép 2020 IV. negyedév

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2020 utolsó negyedévében naponta átlagosan 5 óra 15 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.
Így tévézik a magyar a neten

Így tévézik a magyar a neten

A Nielsen menetrend szerinti kutatásából kiderül, hogy a Netflix még idegen, és a laptop az úr.
1/4