Vitte a júliust az RTL Magyarország

Vitte a júliust az RTL Magyarország

Júliusban, főműsoridőben, a fő célcsoportban 28,3%-os lineáris közönségaránnyal (TV2 Csoport: 27,0% lineáris SHR) az RTL Magyarország győzedelmeskedett a csatornacsoportok versenyében.
TV piaci körkép 2022. II. negyedév

TV piaci körkép 2022. II. negyedév

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.
A Konyhafőnök továbbra is nyeri a hétköznapokat

A Konyhafőnök továbbra is nyeri a hétköznapokat

A hétvégi sportközvetítéseket leszámítva az RTL Klubon futó A Konyhafőnök című gasztro reality lett a hét legnézettebb programja a kiemelt kereskedelmi célcsoportban.
Júliusban teljes napon a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban

Júliusban teljes napon a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban

Ezzel a csatorna magabiztosan őrizte meg piacvezető pozícióját, amely a 18-59 évesek körében 7,8%, a 18-49 évesek körében 7,9%, a teljes lakosság tekintetében pedig 9,7% átlag nézői részesedést jelent.
Ismét jelentős előnnyel zárta a hetet az RTL Klub

Ismét jelentős előnnyel zárta a hetet az RTL Klub

A csatornák versenyében az RTL Klub, a portfóliók tekintetében pedig az RTL Magyarország bizonyult a legnézettebbnek főműsoridőben a 18-49-es célcsoportban az elmúlt héten.
1/6