TV piaci körkép 2022

TV piaci körkép 2022

2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel. Az azonos tévénézési időből viszont a reklámok megtekintése kevesebb időt tett ki 2022-ben, mint egy évvel korábban: míg 2021-ben naponta átlagosan 35,6 percnyi reklámot látott a magyar lakosság, addig 2022-ben ez az idő 34,7 perc volt.
TV piaci körkép  2022. IV. negyedév

TV piaci körkép 2022. IV. negyedév

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.
2022-es nézettségi győzelemmel ünnepelte 25. születésnapját az RTL

2022-es nézettségi győzelemmel ünnepelte 25. születésnapját az RTL

228 nyert estével - az októberben élő adásban nevet és arculatot váltott - RTL csatorna nyerte meg a 2022-es nézettségi versenyt. A tavaly 25. születésnapját ünneplő csatorna 1999. óta tartja vezető pozícióját főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban.
Ismét az RTL vezeti a nézettségi versenyt főműsoridőben

Ismét az RTL vezeti a nézettségi versenyt főműsoridőben

Az RTL csatorna az elmúlt héten visszavette a vezetést főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban.
Az RTL premierjei uralták az elmúlt heti nézettségi toplistát

Az RTL premierjei uralták az elmúlt heti nézettségi toplistát

2023 első hetének három legnézettebb televíziós műsora az RTL-en futott. A Cápák között legújabb évadának premierje, a vadonatúj Gólkirályság első epizódja, valamint a Drága örökösök – A visszatérés is bekerült az elmúlt heti TOP3-ba a 18-49 éves célcsoportban.
1/9