A 360 fokos kampány az abszolút befutó! – interjú Holczer Angélával

A 360 fokos kampány az abszolút befutó! – interjú Holczer Angélával

A fiatalokat ma már csak interaktív tartalommal lehet bevonni egy kampány során – tapasztalja a Ringier Axel Springer Magyarország frissen kinevezett marketingigazgatója. Holczer Angélától megtudtuk, hogyan építhető lojális olvasótábor, fizetős lehet-e az online média, és szóba került még a neuromarketing is.
Értékteremtés a digitális és online világban

Értékteremtés a digitális és online világban

Idén márciusban ötödik alkalommal jön az Evolution konferencia, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása. Szó lesz még a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, és bemutatkozik a Digitális Jólét Program.
Reklám tracking neuromarketinggel

Reklám tracking neuromarketinggel

Miért népszerű a Telekom “srác a szomszédból” vagy az OTP Rábai Lenke reklámja? Hogyan néz ki egy profi neuromarketing kutatás? Mitől lesz jó egy videószpot? Hogyan áll össze az adatbázis? Válaszol Halmos Júlia Csenge, a Synetiq ügyfélkapcsolati vezetője.
Értékteremtés a digitális és online világban

Értékteremtés a digitális és online világban

Idén márciusban ötödik alkalommal jön az Evolution konferencia, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása. Szó lesz még a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, és bemutatkozik a Digitális Jólét Program.
Reklám tracking neuromarketinggel

Reklám tracking neuromarketinggel

Miért népszerű a Telekom “srác a szomszédból” vagy az OTP Rábai Lenke reklámja? Hogyan néz ki egy profi neuromarketing kutatás? Mitől lesz jó egy videószpot? Hogyan áll össze az adatbázis? Válaszol Halmos Júlia Csenge, a Synetiq ügyfélkapcsolati vezetője.
2/5