Érdemes megkérdőjelezni a klasszikus marketing alapvetéseket

Érdemes megkérdőjelezni a klasszikus marketing alapvetéseket

A neurotudományos kutatások számos módon bebizonyították, hogy a fogyasztók érzelmi alapon hoznak meg vásárlási döntéseket. Ennek ellenére sok márka a mai napig sales-orientáltan kezeli a marketinget. Hogyan lenne érdemes változtatni a reklámozási szokásokon a neuromarketing alkalmazásával? Többek között erre a kérdésre adott választ Nagy László az idei Internet Hungary konferencián.
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
A neuromarketing és az unalmas reklámok – interjú Becker Györggyel

A neuromarketing és az unalmas reklámok – interjú Becker Györggyel

Az ELTE címzetes egyetemi docense szerint érdemes a hosszabb távú márkaépítésre nagyobb figyelmet szentelni.
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
1/5