Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.
Bővülő kínálat, kritikus nézők – ez a streaming világa az online tartalmak alapján

Bővülő kínálat, kritikus nézők – ez a streaming világa az online tartalmak alapján

A Neticle média- és szövegelemző segítségével megnéztük, mi jellemző most a streaminggel és a streaming szolgáltatókkal kapcsolatos online diskurzusra
A karantén a gamerek mennyországa - vagy mégsem?

A karantén a gamerek mennyországa - vagy mégsem?

Online tanulságok a korona idején - 3. rész.
Bicikli és síelés előnyben: ezt kerestük a sportáruházakban a lezárás alatt

Bicikli és síelés előnyben: ezt kerestük a sportáruházakban a lezárás alatt

Ami az említések számát illeti, a Hervis végzett messze az első helyen közel 13 ezer említéssel.
Meglepően sok mindenről posztolgattak a magyarok a karantén idején

Meglepően sok mindenről posztolgattak a magyarok a karantén idején

A Neticle kutatásából kiderült, miről szóltak a legfontosabb social platformok, amikor időnk nagy részét otthon töltöttük.
3/7