Online fizetési eszközökről kendőzetlenül

Online fizetési eszközökről kendőzetlenül

A Neticle a Revolut, az Apple Pay, a Simple Pay és a Transferwise-zal kapcsolatos említéseket és felhasználói véleményeket vizsgálta.
Automatizált médiaelemzés: szavak és érzelmek a közösségi médiában

Automatizált médiaelemzés: szavak és érzelmek a közösségi médiában

Kinek áldás, kinek átok, egy biztos: a közösségi média elterjedése óta felértékelődtek a fogyasztói vélemények.
tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

Poggyászok el nem szállítása, járattörlés, kényszerleszállás - szinte minden megtörtént, ami egy légitársaság hírnevét hosszú időre tönkreteheti.
Így változik a webes hangulat az időjárás hatására

Így változik a webes hangulat az időjárás hatására

Fontos kérdés, hogy az időjárás miképpen hat az online feelingre, a Neticle médiaelemző cég pedig szépen meg is nézte, hogy mi a helyzet.
Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

A Neticle az internetezők véleményét megvizsgálva mutatta be az Evolution konferencián, hogyan is képzeljük el az ideális Super Bowl-nézést.
1/3