Az előfizetők negyede fontolgatja a Netflix elhagyását

Az előfizetők negyede fontolgatja a Netflix elhagyását

Egy friss felmérés azt mutatja, hogy minden negyedik Netflix-előfizető tervezi idén a szolgáltatás felmondását az Egyesült Államokban.
Egyes Netflix-tartalmak megúszhatják a reklámszüneteket

Egyes Netflix-tartalmak megúszhatják a reklámszüneteket

Új, reklámtámogatott díjcsomaggal rukkol elő várhatóan az év végén a világ legnagyobb online streaming tékája, a Netflix, ám ez nem jelenti azt, hogy minden tartalmat reklámokkal szakítana meg a szolgáltató.
Reklámos előfizetést vezet be a Disney+

Reklámos előfizetést vezet be a Disney+

Ugyan a Netflix lengette be a reklámokkal támogatott olcsóbb streaming-előfizetés lehetőségét, úgy tűnik a Disney+ előz egyet.
Ennyibe kerülhet az olcsó Netflix

Ennyibe kerülhet az olcsó Netflix

A legfrissebb lapértesülések szerint 7 és 9 dollár közt mozoghat majd a reklámtámogatott csomagok ára a világ legnagyobb online videotékájában, óránként pedig négy percnyi hirdetést láthatnának az előfizetők.
Nagy áldozattal járhat az olcsó Netflix-előfizetés

Nagy áldozattal járhat az olcsó Netflix-előfizetés

Június végén Ted Sarandos, a Netflix ügyvezető igazgatója bejelentette: biztosan jön egy olcsóbb, reklámos szint a streaming előfizetői csomagjai közé. A lépés logikus, ugyanis a Netflix a legdrágább szolgáltató, a jelen gazdasági helyzetben pedig sokan dönthetnek úgy, hogy az infláció mellett nem költenek ilyen luxus dolgokra. Egy olcsó csomag viszont változtathat ezen.
1/15