Okos és tudatos döntésekkel válhat fenntarthatóvá a vásárlás a Black Friday alkalmával

Okos és tudatos döntésekkel válhat fenntarthatóvá a vásárlás a Black Friday alkalmával

Ha tényleg fontos számunkra a bolygó jövője, egy kis tudatossággal a Black Friday és a Cyber Monday kedvezményeit is ki tudjuk használni úgy, hogy közben a fenntarthatóságot is szem előtt tartjuk. A körforgásos gazdaság szerinti működést előnyben részesítő tudatos fogyasztóként a választott termék környezeti lábnyomára ugyanúgy érdemes odafigyelnünk, mint annak etikai értékeire.
A Nespresso bemutatja új, otthon komposztálható kapszuláit

A Nespresso bemutatja új, otthon komposztálható kapszuláit

Az áttörést jelentő, papíralapú, otthon komposztálható kapszula újabb megoldást kínál, hogy a vásárlók kompromisszumok nélkül élvezzék a fenntartható forrásból származó, kiváló minőségű kávé élményét. A Nespresso Original kávégépeihez kifejlesztett új kapszulák először Franciaországban és Svájcban lesznek kaphatók 2023 tavaszától.
A Nespresso megszerezte a B Corp™ tanúsítványt

A Nespresso megszerezte a B Corp™ tanúsítványt

A Nespresso-t olyan vállalattá nyilvánították, amely megfelel a fenntarthatóság és a társadalmi felelősség legmagasabb szintű követelményeinek.
5+1 pozitív változás, amit a fenntartható módon termelt kávénak köszönhetünk

5+1 pozitív változás, amit a fenntartható módon termelt kávénak köszönhetünk

A fenntartható kávétermesztés nagymértékben hozzájárulhat a legfenyegetőbb környezeti és társadalmi problémák megoldásához. Segítségével ellensúlyozhatjuk az éghajlatváltozás negatív hatásait, megállíthatjuk és visszafordíthatjuk a biodiverzitás romlását, támogathatjuk a kávétermelő közösségek megélhetését, valamint a fenntarthatóbb élelmiszer-termelést. Épp ezért nem mindegy, milyen forrásból származó kávét választunk, és mi mindent tesz meg az adott vállalat a bolygó jövőjéért.
A Nespresso új kampányában arra hívja fel a figyelmet, hogy meg kell védeni a kávét az éghajlatváltozás hatásaitól

A Nespresso új kampányában arra hívja fel a figyelmet, hogy meg kell védeni a kávét az éghajlatváltozás hatásaitól

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt