Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Nem csupán az online marketing és kereskedelem, a vállalati filozófia, hanem a dolgozó ember szerepe is gyökeres változás előtt áll.
Melyik reklám a legjobb nekünk? - interjú a Telekom e-commerce vezetőjével

Melyik reklám a legjobb nekünk?

Lehetőségek széles tárháza segíti a marketingeseket, hogy sosem látott pontossággal mérni tudják a hatékonyságot - mondja Nagy Barnabás. A Magyar Telekom e-commerce vezetője beszél arról is, hogyan érdemes egy első látásra rettentően bonyolult témát megközelíteni.
Melyik reklám a legjobb nekünk? - interjú a Telekom e-commerce vezetőjével

Melyik reklám a legjobb nekünk?

Lehetőségek széles tárháza segíti a marketingeseket, hogy sosem látott pontossággal mérni tudják a hatékonyságot - mondja Nagy Barnabás. A Magyar Telekom e-commerce vezetője beszél arról is, hogyan érdemes egy első látásra rettentően bonyolult témát megközelíteni.
Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Nem csupán az online marketing és kereskedelem, a vállalati filozófia, hanem a dolgozó ember szerepe is gyökeres változás előtt áll.
Melyik reklám a legjobb nekünk? - interjú a Telekom e-commerce vezetőjével

Melyik reklám a legjobb nekünk?

Lehetőségek széles tárháza segíti a marketingeseket, hogy sosem látott pontossággal mérni tudják a hatékonyságot - mondja Nagy Barnabás. A Magyar Telekom e-commerce vezetője beszél arról is, hogyan érdemes egy első látásra rettentően bonyolult témát megközelíteni.