Milyen a digitálisan felkészült vállalkozó?

Milyen a digitálisan felkészült vállalkozó?

Fogyasztói elvárásokra volt kíváncsi új kutatásában a Telekom.
Covid-19 hatások: az átlagemberek fogyasztása és a várakozásai - mutatjuk az NRC kutatását!

Covid-19 hatások: az átlagemberek fogyasztása és a várakozásai - mutatjuk az NRC kutatását!

Miképpen reagált az átlagember a járványra, hogyan érinti őt és milyen változások álltak be a szokásaiban? Milyen lesz a jövő? Az NRC kutatása.
Mobilon kérdeznél? Mutatjuk, hogy mit kell tenned!

Mobilon kérdeznél? Mutatjuk, hogy mit kell tenned!

Nem elég csak leprogramozni a kérdőívet.
Klenovszki János az NRC-ről, a Pandémia Index trackingről

Klenovszki János az NRC-ről, a Pandémia Index trackingről

Az NRC2020 áprilisában csatlakozott a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagságához, annak prémium szolgáltatói táborát erősítve.
NRC: nőtt az internetpenetráció hazánkban

NRC: nőtt az internetpenetráció hazánkban

Nőtt az internetpenetráció, már 6 175 500 fő internetezik hazánkban 2020 január elsején a NOK legfrissebb adatai szerint a hazai 15-69 éves lakosság 87%-a legalább havonta egyszer meglátogatja a világhálót, amely szerint 6.175.500 fő internetezik hazánkban - derült ki az NRC kutatásából.
2/6