Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
Milyen a digitálisan felkészült vállalkozó?

Milyen a digitálisan felkészült vállalkozó?

Fogyasztói elvárásokra volt kíváncsi új kutatásában a Telekom.
Covid-19 hatások: az átlagemberek fogyasztása és a várakozásai - mutatjuk az NRC kutatását!

Covid-19 hatások: az átlagemberek fogyasztása és a várakozásai - mutatjuk az NRC kutatását!

Miképpen reagált az átlagember a járványra, hogyan érinti őt és milyen változások álltak be a szokásaiban? Milyen lesz a jövő? Az NRC kutatása.
Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.
Klenovszki János az NRC-ről, a Pandémia Index trackingről

Klenovszki János az NRC-ről, a Pandémia Index trackingről

Az NRC2020 áprilisában csatlakozott a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagságához, annak prémium szolgáltatói táborát erősítve.
2/6