A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az internetet nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója. Cége egy ezidáig egyedülálló kutatásának eredményei a Media Hungary konferencián válnak nyilvánossá.
Így vásárolnak kozmetikumokat a magyar nők!

Így vásárolnak kozmetikumokat a magyar nők!

A magyar nők 55 százaléka havi legalább 2500 forintot költ szépségápolási termékekre, 15 százalékuk pedig 5000 forintnál nagyobb összeget szán erre – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató friss felmérésből.
A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

A digitális bennszülöttek feladják a leckét – interjú Kurucz Imrével

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az internetet nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója. Cége egy ezidáig egyedülálló kutatásának eredményei a Media Hungary konferencián válnak nyilvánossá.