Elektronikus kereskedelem és domain körkép

Elektronikus kereskedelem és domain körkép

A hazánkban a 2020-ban kezdődő koronavírus járvány nagy változást hozott az élet szinte minden területén, így az elektronikus kereskedelemre is hatást gyakorolt. Az NRC felmérése alapján jelenleg 80% körül van azok aránya, akik évente legalább egyszer rendelnek online. Ez nagyjából a maximum, nem valószínű, hogy az arány jelentősen növekedni tudna a közeljövőben.
Fókuszban a freelancerek

Fókuszban a freelancerek

Ritkán készülnek kutatások a kreatív piacról ezért a Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát, a szabadúszó lét pozitívumait és negatívumait.
Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.
Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Arra kerestük a választ, hogy a reggel rutinba, rohanásba hogyan illeszkedik be a kávé: ki, mikor és hogyan issza első kávéját.
Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
1/6