Háromszor több női vezetőre volna szükség Magyarországon

Háromszor több női vezetőre volna szükség Magyarországon

Tizenkét cég hazai első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum. A ″Vállalatvezetők az egyensúlyért″ elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női döntéshozók jelenlegi, 10,5 százalékos aránya hazánkban növekedjen és 2026-ra elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot.
Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

A B2W (Business to Woman) túlmutat a megszokott B2C/B2B kategóriákon és abban segít nekünk, hogyan kommunikáljunk, értékesítsünk, fejlesszünk termékeket a ma és a jövő női fogyasztóinak.
Női vezetőkkel erősít az Atmedia

Női vezetőkkel erősít az Atmedia

Új illetve régi szakemberek kinevezését jelentette be a legnagyobb tévés kereskedőház, az Atmedia.
Mi kell a nőnek?

Mi kell a nőnek?

Egyre több kutatás igazolja, hogy a női munkavállalók nemcsak sokszínűséget hoznak a vállalati életbe, de helyük van a cégek döntéshozói között is. A K&H HR vezetője szerint a képzéseken felül a munka-magánélet egyensúly biztosítása és az édesanyák visszatérésének segítése lehet a kulcs ahhoz, hogy a hölgyek lehetőséget kapjanak arra, hogy hosszú távon építsenek karriert egy cégnél. A vezetővé válásban pedig sokszor az önbizalom erősítése is segíthet.
Nem csak a fizetés a különbség a női és a férfi munkavállalók között

Nem csak a fizetés a különbség a női és a férfi munkavállalók között

Érdekes eltéréseket tár fel az EMPX Solutions tanácsadó cég kutatása.
1/3