Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

A B2W (Business to Woman) túlmutat a megszokott B2C/B2B kategóriákon és abban segít nekünk, hogyan kommunikáljunk, értékesítsünk, fejlesszünk termékeket a ma és a jövő női fogyasztóinak.
Női vezetőkkel erősít az Atmedia

Női vezetőkkel erősít az Atmedia

Új illetve régi szakemberek kinevezését jelentette be a legnagyobb tévés kereskedőház, az Atmedia.
Nem is gondolnád, hol pöröghet föl a legjobban a nők karrierje

Nem is gondolnád, hol pöröghet föl a legjobban a nők karrierje

A nők elsőként az információs technológiai iparág területén törték át a legendásan sokat emlegetett „üvegplafont″.
Nem csak a fizetés a különbség a női és a férfi munkavállalók között

Nem csak a fizetés a különbség a női és a férfi munkavállalók között

Érdekes eltéréseket tár fel az EMPX Solutions tanácsadó cég kutatása.
Taroltak a női oldalak

Taroltak a női oldalak

Míg júniusban a foci VB csoportmeccseihez köthető online tartalmak sikere tükröződött a toplistákon, addig júliusban szépítettek a női oldalak.
2/3