Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

A B2W (Business to Woman) túlmutat a megszokott B2C/B2B kategóriákon és abban segít nekünk, hogyan kommunikáljunk, értékesítsünk, fejlesszünk termékeket a ma és a jövő női fogyasztóinak.
Nem csak a fizetés a különbség a női és a férfi munkavállalók között

Nem csak a fizetés a különbség a női és a férfi munkavállalók között

Érdekes eltéréseket tár fel az EMPX Solutions tanácsadó cég kutatása.
Taroltak a női oldalak

Taroltak a női oldalak

Míg júniusban a foci VB csoportmeccseihez köthető online tartalmak sikere tükröződött a toplistákon, addig júliusban szépítettek a női oldalak.
Mitől lesz jobb életük a nőknek?

Mitől lesz jobb életük a nőknek?

Íme egy mérés arról, hogy mit kellene tenni a nemek közötti esélyegyenlőség megteremtéséhez.
Női vezetőkkel erősít az Atmedia

Női vezetőkkel erősít az Atmedia

Új illetve régi szakemberek kinevezését jelentette be a legnagyobb tévés kereskedőház, az Atmedia.
1/3