Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Bár tavaly nominális értéken enyhén növekedtek, reálértéken 10,8%-kal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4%-kal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések.
Bővült az ICT-médiapiac - elindult az ICT GLOBAL

Bővült az ICT-médiapiac - elindult az ICT GLOBAL

2023. január elején új médiaportfólióval bővült a hazai ICT-médiapiac, elindult az infokommunikációs-technológiai piacra fókuszáló online magazin, az ictglobal.hu és a hozzá kapcsolódó Facebook, LinkedIn és Instagram oldal, valamint az ICT GLOBAL NEWS hírlevél. Február 22-én az ICT GLOBAL megrendezte a GRAND OPENING konferenciát mintegy 130 ICT-szakember részvételével.
A sikeres médiapiaci szereplők jellemzői

A sikeres médiapiaci szereplők jellemzői

A Deloitte Center for the Long View nemzetközi médiaszakértőkkel közösen összeállított tanulmánya alapján azonosíthatók a médiapiaci bevételszerzési lehetőségek szempontjából leginkább aktuális trendek, valamint ezek alapján meghatározható az az öt terület, amire fókuszálva a médiapiaci szereplők felkészülten nézhetnek szembe a jövő kihívásaival.
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Bár tavaly nominális értéken enyhén növekedtek, reálértéken 10,8%-kal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4%-kal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések.
A gazdasági bizonytalanságok ellenére stabil hagyományos, ugyanakkor stagnáló közösségi média piac várható 2023-ban

A gazdasági bizonytalanságok ellenére stabil hagyományos, ugyanakkor stagnáló közösségi média piac várható 2023-ban

A Magna – az IPG Mediabrands New-York-i székhelyű globális médiaelemző és kutató központja - decemberben kiadta jövő évi hirdetési piaci előrejelzését, amelynek fő megállapítása, hogy a médiatulajdonosok hirdetésből származó árbevétele idén ugyan 7 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de jövőre lassuló bővülésre van kilátás.
2/10