Szankcionálhatják a jövőben a nem hiteles internetes véleményeket

Szankcionálhatják a jövőben a nem hiteles internetes véleményeket

A digitális világ trendjeiről és az elkövetkezendő változásokról beszélt a 25. Internet Hungary konferencián Pőcze Balázs, a digitális termékfejlesztéssel és kommunikációs kampányokkal foglalkozó Mito Group egyik alapítója, egyben kreatív igazgatója. A szakember a digitális világban uralkodó állapotok négy olyan aspektusát emelte ki, amelyre fokozottan figyelnünk kell.
Megváltozott a kreatív alkotási folyamat, vele kell változnia a kreatívoknak is

Megváltozott a kreatív alkotási folyamat, vele kell változnia a kreatívoknak is

Kreatív igazgatóként addig van valahol hátul a fejében egy probléma, amíg ki nem esik valami belőle. Marosi Gergellyel beszélgettünk.
Kampányt indít a Jófogás

Kampányt indít a Jófogás

Középpontjában a Jófogás app, illetve a brand újabb célcsoportokban történő népszerűsítése áll.
Elbutulhatunk, ha a mesterséges intelligencia segítségével hozzuk meg döntéseinket?

Elbutulhatunk, ha a mesterséges intelligencia segítségével hozzuk meg döntéseinket?

A mesterséges intelligencia egyre nagyobb részben van jelen a mindennapjainkban, sok esetben már a döntési folyamatinkat is kiszervezzük a rendszernek. Milyen következményei lehetnek ennek a jövő generációjára nézve? Hogyan és miért vállhat a kényelem alapértékké az életünkben? Többet között ezeket a kérdéseket járta körbe Krizsán Norbert, a Mito design stratégia tanácsadója a MasterCard Future Unlocked konferencián.
A fogyasztói élményre fogadni nyerő stratégia

A fogyasztói élményre fogadni nyerő stratégia

A Tippmixpro sportfogadási portál megújítása messze nem csak egy informatikai projekt volt.
1/2