Elbutulhatunk, ha a mesterséges intelligencia segítségével hozzuk meg döntéseinket?

Elbutulhatunk, ha a mesterséges intelligencia segítségével hozzuk meg döntéseinket?

A mesterséges intelligencia egyre nagyobb részben van jelen a mindennapjainkban, sok esetben már a döntési folyamatinkat is kiszervezzük a rendszernek. Milyen következményei lehetnek ennek a jövő generációjára nézve? Hogyan és miért vállhat a kényelem alapértékké az életünkben? Többet között ezeket a kérdéseket járta körbe Krizsán Norbert, a Mito design stratégia tanácsadója a MasterCard Future Unlocked konferencián.
A fogyasztói élményre fogadni nyerő stratégia

A fogyasztói élményre fogadni nyerő stratégia

A Tippmixpro sportfogadási portál megújítása messze nem csak egy informatikai projekt volt.
A kreativitás fontos, de nem mindegy hol és mikor alkalmazzuk - interjú Pőcze Balázs MITO-alapítóval

A kreativitás fontos, de nem mindegy hol és mikor alkalmazzuk - interjú Pőcze Balázs MITO-alapítóval

A márkák reakcióiról, a kommunikáció új megközelítéseiről és szintjeiről és persze egy lehetséges jövőről.
Megváltozott a kreatív alkotási folyamat, vele kell változnia a kreatívoknak is

Megváltozott a kreatív alkotási folyamat, vele kell változnia a kreatívoknak is

Kreatív igazgatóként addig van valahol hátul a fejében egy probléma, amíg ki nem esik valami belőle. Marosi Gergellyel beszélgettünk.
Kampányt indít a Jófogás

Kampányt indít a Jófogás

Középpontjában a Jófogás app, illetve a brand újabb célcsoportokban történő népszerűsítése áll.
1/2