Megváltozott a kreatív alkotási folyamat, vele kell változnia a kreatívoknak is

Megváltozott a kreatív alkotási folyamat, vele kell változnia a kreatívoknak is

Kreatív igazgatóként addig van valahol hátul a fejében egy probléma, amíg ki nem esik valami belőle. Marosi Gergellyel beszélgettünk.
A kreativitás fontos, de nem mindegy hol és mikor alkalmazzuk - interjú Pőcze Balázs MITO-alapítóval

A kreativitás fontos, de nem mindegy hol és mikor alkalmazzuk - interjú Pőcze Balázs MITO-alapítóval

A márkák reakcióiról, a kommunikáció új megközelítéseiről és szintjeiről és persze egy lehetséges jövőről.
Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
A fogyasztói élményre fogadni nyerő stratégia

A fogyasztói élményre fogadni nyerő stratégia

A Tippmixpro sportfogadási portál megújítása messze nem csak egy informatikai projekt volt.
Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

A jobb szolgáltatások és a még teljesebb élmények megtervezéséhez az ügyfélmegértés magasabb szintjére van szükség, ebben pedig az adatoknak és az automatizációnak jelentős szerepe van. Tóth Tímea Mónikát, a Mito Next – adatvezérelt marketingért és automatizációért felelős üzletágának üzleti tanácsadóját kérdeztük.
1/2