Minden ügyfél olyan reklámot kap, amilyet megérdemel!

Minden ügyfél olyan reklámot kap, amilyet megérdemel!

2024-ben egyre több hazai hirdető fedezte fel, hogy a reklámbefektetések segítségével lehet sikert elérni a stagnáló fogyasztás mellett – mondta el Somlói Zsolt, a 25 éves MindShare ügyvezetője.
Jóval kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

Jóval kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

A Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynöksége legfrissebb elemzése szerint a hazai nagyvállalatok forgalmuk alig 0,5 százalékát költik médiavásárlásra. A részletes elemzés a nagyvállalatok médiaköltéseinek alakulását vette figyelembe a magyarországi hirdetési piacon, eredménye pedig bizonyítja: elértéktelenedett a hazai média árazása.
Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Az MEC, a Mindshare és a Mediacom foglalja el az első három helyet a 2016-os hazai médiaügynökségi rangsorban.
Az új generáció kihívásai a versenypiacon és a marketingstratégiában

Az új generáció kihívásai a versenypiacon és a marketingstratégiában

A 25. Internet Hungary konferencián Somlói Zsolt, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetője, a versenypiac és az üzleti gondolkodás új kihívásairól tartott előadást.
Jóval kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

Jóval kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

A Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynöksége legfrissebb elemzése szerint a hazai nagyvállalatok forgalmuk alig 0,5 százalékát költik médiavásárlásra. A részletes elemzés a nagyvállalatok médiaköltéseinek alakulását vette figyelembe a magyarországi hirdetési piacon, eredménye pedig bizonyítja: elértéktelenedett a hazai média árazása.
1/2