
2023. november 29. 10:09Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 4 percet!
Kevés dolog létezik, amit becsukott szemmel is tudunk élvezni. Ezek egyike a rádió – kezdte előadását Kapitány János a Nagy Rádiós Nap konferencián. Az Atmedia direkt értékesítési és promóciós vezetője ezek után arra kérte a közönséget, hogy mindenki 90 másodpercre csukja be a szemét. Ez alatt az idő alatt egy fiktív termék rádióreklámjai hangzottak el. Bár a szöveg ugyanaz maradt, három különféle szpotot hallhattunk, más-más hangokkal, zenékkel és effektekkel: a “Choco Baristo” fantázianevű kávés csokit megismerhettük luxuscikként, a fiatalokat megszólító termékként és western változatban is.
Média

2023. november 26. 11:21Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 3 percet!
A 2023-as Nielsen panelkutatás színes-szagos eredményeit mutatta be Karácsony László, az Atmedia stratégiai- és marketingigazgatója a Nagy Rádiós Napon. A különböző médiumok használatát felmérő kutatásból kiderül, hogy rádióval és podcasttel azok is megszólíthatók, akik keveset tévéznek, hazai médiamixszel ráadásul közel annyi embert érhetünk el, mint ha a globális platfromok valamelyikén hirdetnénk.
Média

2022. november 11. 16:24Szánj az olvasásra 3 percet!
Konferencián mutatkozott be a MiértRádió? Egyesület - ilyen volt az első Nagy Rádiós Nap.
Média