„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

Mentes Endre az integrált megoldásokban hisz, de azért támaszkodik a klasszikus PR-eszközökre is, amelyek egyre inkább digitálissá válnak.
Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

A mesterséges intelligencia használatáról a mélységi adatelemzésben beszélni sem merünk. El tudjuk képzelni, hogy egy jól programozott, tanulni képes algoritmus milyen hatásfokkal bonyolít majd le egy online kampányt – kérdez vissza Mentes Endre, az ACG Reklámügynökség Kft. alapítója.
Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

A mesterséges intelligencia használatáról a mélységi adatelemzésben beszélni sem merünk. El tudjuk képzelni, hogy egy jól programozott, tanulni képes algoritmus milyen hatásfokkal bonyolít majd le egy online kampányt – kérdez vissza Mentes Endre, az ACG Reklámügynökség Kft. alapítója.
Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

A mesterséges intelligencia használatáról a mélységi adatelemzésben beszélni sem merünk. El tudjuk képzelni, hogy egy jól programozott, tanulni képes algoritmus milyen hatásfokkal bonyolít majd le egy online kampányt – kérdez vissza Mentes Endre, az ACG Reklámügynökség Kft. alapítója.