Tegyük helyére: az online videók hirdetéseinek ereje

Tegyük helyére: az online videók hirdetéseinek ereje

Erdélyi Eszter arról beszélt, hogy míg a pandémia a legtöbb hirdetői szektorban árbevétel-esést hozott, az online videós költések emelkedtek.
Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Lengyel Zoltán előadásában arra hívta fel a figyelmet, hogy oda kell menni, ahol a fogyasztók vannak: a tévék előtt ülnek, social csatornán vannak. A legszemélyesebben a mobiltelefonokon vannak, tehát oda kell elsődlegesen fókuszálni a figyelmet.
Hiba a mesterséges intelligencia rendszerében – Az ember a saját világát kódolja bele a digitális valóságba

Hiba a mesterséges intelligencia rendszerében – Az ember a saját világát kódolja bele a digitális valóságba

Vágyunk rá, egyben tartunk is tőle. Megoldást várunk tőle, mégis félünk, hogy befolyásol majd minket.
Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

A Covid egyik következménye, hogy megjelent egy új korosztály az e-kereskedelemben, amely hihetetlen vehemenciával elkezdett vásárolni.
Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Szekeres Péter, a Neticle alapítója arról tartott előadás, hogy miként fogalmazhatunk meg egy jó címet vagy tartalmat az algoritmusok segítségével.
3/7