A globális platfomok hatása a hazai kommunikációs piacra. A Media-Digital Hungary előadások és beszélgetések videói. 10/7. rész.

A globális platfomok hatása a hazai kommunikációs piacra. A Media-Digital Hungary előadások és beszélgetések videói. 10/7. rész.

10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.
Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.
Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.
A fogyasztó is ember. A Media-Digital Hungary előadások és beszélgetések videói. 10/6. rész.

A fogyasztó is ember. A Media-Digital Hungary előadások és beszélgetések videói. 10/6. rész.

A fogyasztó ki van szolgáltatva a tartalomszolgáltatóknak, de ez fordítva is igaz
A tervezhetőség szempontjai és képlete 2021-ben

A tervezhetőség szempontjai és képlete 2021-ben

A gazdasági élet szereplőivel beszélgetett Holló Márta kommunikációs szakértő a közeljövőről és a jövő lehetőségeiről.
1/7