„Az a vágyam, hogy szeretnék pozitívan hatni az emberek életére, felülírta azt a félelmemet, hogy videókban is megmutassam magam”

„Az a vágyam, hogy szeretnék pozitívan hatni az emberek életére, felülírta azt a félelmemet, hogy videókban is megmutassam magam”

Csorba Anita a Digital-Media Hungary konferencián is előad május 10-én, ahol az inspiratív médiacsatornákról fog beszélni.
A hiedelmek torzító ereje. A megújulás édes íze. 
Gondolatok a Digital-Media Hungary-hez.

A hiedelmek torzító ereje. A megújulás édes íze. 
Gondolatok a Digital-Media Hungary-hez.

Az járhat nekünk, amit tartalomfogyasztónk ad nekünk, nem az, amiről hisszük, hogy jár. Ilyen például a figyelme. Szemléletváltást vár tőlünk a versenypiac, ezt igényli a tartalomfogyasztó, és a hirdető egyaránt. Van mihez alkalmazkodnunk. Gondolatszilánkok a Digital-Media Hungary konferencia programjából. Őrült beszéd, de lesz benne rendszer!
Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.
Kalandra fel! A Digital-Media Hungary konferencia ismertetője!

Kalandra fel! A Digital-Media Hungary konferencia ismertetője!

Az 1996 óta folyamatosan, minden tavasszal megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary konferencián ezúttal is 2 napon át, 4-4 teremben és a közösségi terekben zajlanak majd folyamatosan az előadások és fórumbeszélgetések, és a kisérőprogramok! Ajánló!
A fogyasztó is ember

A fogyasztó is ember

A fogyasztó ki van szolgáltatva a tartalomszolgáltatóknak, de ez fordítva is igaz
1/42