Tudatos vásárlásra buzdít a MediaMarkt és a TVE

Tudatos vásárlásra buzdít a MediaMarkt és a TVE

A kollaboráció célja, hogy a független, nemzetközi labor-hálózatban végrehajtott teszteket a vásárlók a műszaki áruházlánc webáruházából is elérhessék, ezzel is segítve döntésüket.
4-ből 3 ember webáruházban is vásárol a Black Friday idején

4-ből 3 ember webáruházban is vásárol a Black Friday idején

A kiskereskedelmi piacon beindult a Black Friday szezon, ami hagyományosan a műszaki cikkeket forgalmazó márkáknál a legfontosabb értékesítési időszak kezdetét jelzi, amikor a forgalma akár egy átlagos hónap többszörösére is emelkedhet.
Sokan laptopra csak húszezret költenének

Sokan laptopra csak húszezret költenének

Az iskolás gyerekek szüleinek 27 százaléka akar műszaki cikket venni a tanévkezdés kapcsán, de közel felük még 20.000 forintot sem szánna a kiszemelt műszaki cikkre – derült ki a Media Markt és az NRC Médiakutató közös, nyári kutatásából.
30%-kal több fogyott az e-ajándékkártyákból

30%-kal több fogyott az e-ajándékkártyákból

Az üzleti céllal vásárolt kártyák iránti kereslet az év más szakaszában is élénk volt, úgy tűnik, a munkáltatók így oldották meg a hirtelen szükségessé vált eszközbeszerzést.
Íme a legnagyobb hazai webáruházak

Íme a legnagyobb hazai webáruházak

A GKI Digital harmadik éve publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élén továbbra is az Extreme Digital áll.
1/2