Reklámzajból a reklámcsöndbe?

Reklámzajból a reklámcsöndbe?

Mi történik akkor, ha a reklám picit elhallgat, bizonyos eszközöktől megfosztja magát azért, hogy hatásosabb legyen?
Így élték túl a televíziós csatornák a járványt

Így élték túl a televíziós csatornák a járványt

Az ATV vezérigazgatója arról számolt be a 26. Media-Digital Hungary konferencián, hogy a televíziós csatornájukat hogyan érintette a járvány.
Vaszily Miklós: Rugalmas év áll előttünk

Vaszily Miklós: Rugalmas év áll előttünk

Tavaly tavasszal a járvány hatására a hirdetési hajlandóság és a reklámpénzek pánikszerűen távoztak a piacról, a visszatért hirdetői összetétel más.
Litkai Gergely: A streaming nem „kannibalizálta” a nézőinket

Litkai Gergely: A streaming nem „kannibalizálta” a nézőinket

A Dumaszínház vezetője a Media-Digital Hungary előadásában azt mutatta be, hogyan tudtak a járvány ellenére is pozitív költségvetéssel zárni egy olyan évet, amikor nézők alig mehettek be a színházba.
Sorsfordító volt a koronavírus a nyomtatott sajtóban

Sorsfordító volt a koronavírus a nyomtatott sajtóban

Az a nyomtatott sajtóban kulcsfontosságú a fizikai terjesztés, így amikor bezárt az ország, ″lezárultak″ a vásárlói utak.
4/41