Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Lengyel Zoltán előadásában arra hívta fel a figyelmet, hogy oda kell menni, ahol a fogyasztók vannak: a tévék előtt ülnek, social csatornán vannak. A legszemélyesebben a mobiltelefonokon vannak, tehát oda kell elsődlegesen fókuszálni a figyelmet.
Hiba a mesterséges intelligencia rendszerében – Az ember a saját világát kódolja bele a digitális valóságba

Hiba a mesterséges intelligencia rendszerében – Az ember a saját világát kódolja bele a digitális valóságba

Vágyunk rá, egyben tartunk is tőle. Megoldást várunk tőle, mégis félünk, hogy befolyásol majd minket.
A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketing szakemberek egy része mítoszokra építi a döntéseit, csakúgy, mint a középkori orvosok. Ennek összefüggéseiről tartott előadást Kun Miklós MediaCom srtatégiai igazgatója a 25. Media Hungary konferencián.
Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Szekeres Péter, a Neticle alapítója arról tartott előadás, hogy miként fogalmazhatunk meg egy jó címet vagy tartalmat az algoritmusok segítségével.
A hagyományos lesz az új média?

A hagyományos lesz az új média?

Mindenkinek érdemes fejest ugrania a technológiai újításokba, hogy a kevésbé techbarát célcsoportok könnyebben átvehessék az újdonságokat.
3/41