Mező László: Hírnök, takaró, fegyver és pajzs, ez lenne hát a kommunikáció

Mező László: Hírnök, takaró, fegyver és pajzs, ez lenne hát a kommunikáció

Az a kulturális változás, amihez korábban 50-100 év kellett, most órák alatt is körbejárhatja a Földet.
Figyelem! A fogyasztók hatalomátvételre készülnek! Vitaindító a Media-Digital Hungary-hez.

Figyelem! A fogyasztók hatalomátvételre készülnek! Vitaindító a Media-Digital Hungary-hez.

Nincs mit tenni, nekünk kell alkalmazkodni a média-, a reklámfogyasztók és a vásárlók új szokásaihoz!
Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
Menj oda, ahol a fogyasztód lesz! – megnyitotta kapuit a Média-Digital Hungary Cabrió

Menj oda, ahol a fogyasztód lesz! – megnyitotta kapuit a Média-Digital Hungary Cabrió

„Nem az a feladatom, hogy a valóságot mondjam, hanem hogy inspiráljak” – mondta Csermely Ákos, a konferencia megálmodója, kitalálója és szervezője.
Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.
1/35