Algoritmus reklámoz a robotnak?

Algoritmus reklámoz a robotnak?

Adatokon áll vagy bukik a sikeres sales és marketing. A digitális információkezelés, az automatizáció csökkenheti a költségeket és javíthatja a hatékonyságot – ha jól csináljuk. Ha rosszul, nagyot is bukhatunk a drága fejlesztéseken, a rosszul beállított rendszereken, vagy éppen az elszalasztott lehetőségeken.
Ég veletek, tolakodó mosópor-reklámok! – interjú Kerti Attilával

Ég veletek, tolakodó mosópor-reklámok! – interjú Kerti Attilával

A világ a reklámelkerülés felé tart, ez pedig komoly kihívást jelent a kreatív iparban dolgozók számára – véli a Maximize Médiaügynökség ügyvezetője, akivel az online világban rejlő megjelenési lehetőségekről, és az iparágat sújtó akut munkaerőhiányról is beszélgettünk.
Ég veletek, tolakodó mosópor-reklámok! – interjú Kerti Attilával

Ég veletek, tolakodó mosópor-reklámok! – interjú Kerti Attilával

A világ a reklámelkerülés felé tart, ez pedig komoly kihívást jelent a kreatív iparban dolgozók számára – véli a Maximize Médiaügynökség ügyvezetője, akivel az online világban rejlő megjelenési lehetőségekről, és az iparágat sújtó akut munkaerőhiányról is beszélgettünk.