Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban. A lendületet a következő üzleti évben is megtartja az innovatív pénzügyi szolgáltató: 2024-ben a közép-kelet-európai nemzetközi terjeszkedésen, ezen belül is a lokális fizetési módokon és a helyi partnerek bevonásán lesz a hangsúly, valamint a meglévő termékportfolió folyamatos fejlesztésén. A stratégiai célok elérése érdekében két igazi nagyágyút is igazoltak Hemberger András és Gauder Milán személyében, akik korábban a MasterCard csúcsmenedzsmentjében foglaltak helyet.
K&H: első hellyel jutalmazták a pénzküldési megoldást

K&H: első hellyel jutalmazták a pénzküldési megoldást

Három kategóriában is dobogós helyet szerzett a K&H a ″Mastercard - Év bankja″ elnevezésű versenyen, amelynek díjátadóját február elején rendezték meg ünnepélyes keretek között. A pénzintézetet ″Az év pénzküldési megoldása″ kategóriában a legjobbnak választották.
Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
1/19