Faültetésben segítenek a Mastercarddal fizető Kiflis vásárlók

Faültetésben segítenek a Mastercarddal fizető Kiflis vásárlók

Évről-évre csökken a bolygónkon a fával borított területek száma. Az ilyen világméretű problémák orvoslásához világméretű összefogásra van szükség. Ehhez keresett a Mastercard olyan partnert, aki nem csak a reklámszlogenek terén, de a hétköznapokban is környezettudatosan üzemel. A budapesti Kifli.hu már az indulása óta folyamatosan azon dolgozik, hogy minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjon, így az együttműködés ideális és mindkét fél számára örömteli.
Kihirdették a Mastercard – Alkotótárs ösztöndíj győzteseit

Kihirdették a Mastercard – Alkotótárs ösztöndíj győzteseit

A fizetéstechnológiai cég irodalmi programjának második évében Vajna Ádám és Vonnák Diána részesül elismerésben.
A Mastercard, a Yettel és a Publicis Groupe Hungary támogatásával startolt el a 7. UI Academy

A Mastercard, a Yettel és a Publicis Groupe Hungary támogatásával startolt el a 7. UI Academy

A végfelhasználókért dúló versenyben óriási a kereslet a jó szakemberekre.
A magyarok egyre többet költenek éttermekben és szálláshelyeken

A magyarok egyre többet költenek éttermekben és szálláshelyeken

A májusi adatok a fizikai üzleteken belüli vásárlások és az ″élménygazdaság″ fellendülését mutatják.
Mastercard: A turizmus idén tavasszal érte el először a pandémia előtti szintet

Mastercard: A turizmus idén tavasszal érte el először a pandémia előtti szintet

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok szektorában is erős fellendülés tapasztalható. A nemrég kiadott Travel 2022: Trend and Traditions kutatás 37 ország, köztük Magyarország szemszögéből mutatja be a nemzetközi turizmus vakcina utáni, kevésbé korlátozott állapotát.
1/15