Együtt a szingularitás felé - Podcast ajánló!

Együtt a szingularitás felé - Podcast ajánló!

Most következő műsorban Mondovics Péterrel beszélgetek, aki a Mastercard Magyarország kiberbiztonságért, modern marketingtechnológiáért és kereskedelmi kapcsolatokért felelős marketing managere.
Újabb három szervezet csatlakozik a KiberPajzs összefogáshoz

Újabb három szervezet csatlakozik a KiberPajzs összefogáshoz

A Szerencsejáték Zrt., a Mastercard és a Visa támogató szakmai partnerként csatlakozik a KiberPajzs intézményközi összefogáshoz. Mindhárom szervezet elhivatott a pénzügyi edukáció, az adatok védelme és a kiberbiztonság mellett. Mindezeken túl a KiberPajzs projekt tagjai számára a szakmai információcsere is elősegíti, hogy a felhasználóik számára biztonságos, naprakész platformokat tudjanak biztosítani.
Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
Kiber noir –” Gondold át kétszer, kattints egyszer!” Podcast ajánló!

Kiber noir –” Gondold át kétszer, kattints egyszer!” Podcast ajánló!

Mai adásunk központi témája a kiberbűnözés, és a hacker támadások. Ez izgalmas téma, szeretjük a krimiket. Beszélgetőpartnerem Mondovics Péter a Mastercard a kíber biztonságért és a kereskedelmi kapcsolatokért felelős marketing menedzsere.
Eljött a hiperperszonalizáció kora: a mesterséges intelligencia minden adatunkról tud

Eljött a hiperperszonalizáció kora: a mesterséges intelligencia minden adatunkról tud

A hiperperszonalizációról tartott előadást a 25. Internet Hungary konferencián Mondovics Péter, a Mastercard marketingmenedzsere. A szakember elmondta, hogy a mesterséges intelligencia fejlődésével a tartalmak és ajánlatok személyre szabása egy új korszakba lépett.
1/20